AsSaLaMuALaikUm SeMuA....

First of all....pada semua pengunjung yang terlintas kat sini, atau yang tersesat masuk sini atau secara tak sengaja terlajak kesini atau yang memang dengan senang hati mengunjungi laman ini, saya ucapkan terima kasih kerana sudi singgah. Saya mengalu-alukan komen dari anda para pembaca..tintakan apa sahaja; komen, kritikan, pendapat, pandangan.. insyaAllah semuanya saya terima sebagai galakan yang membina.
~~AriSSa~~
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui." - Surah Al-Baqarah ayat 216
"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan
kesanggupannya." - Surah Al-Baqarah ayat 286

Ayu Khamilia new chapter

Salam semua,
Saya tahu e-novel Ayu Khamilia ni tak de pun sape-sape yang menunggu sambungannya. Tapi in case kalau ada yang tertanya-tanya kenapa sambungannya lambat sangat keluar, just nak inform kat sini..ada masalah teknikal sikit. So, mintak maap banyak-banyak...insyaAllah, saya usahakan secepat mungkin untuk post new chapter.

p/s: E-novel Ayu Khamilia ada tersenarai dalam penulisan2u.blogspot.com. sebab tu saya tulis entry ni. manalah lah tau kalau-kalau ada sorang dua yang mengikuti cerita tu.

5 comments:

Anonymous said...

ALAHAI DIK ,
akak masuk sni nk baca citer ayu...hehehe..smbung ehh....:)

Anonymous said...

cite ni menarik la...sambung la lagi....i'm waiting..:)

keSENGALan teserlah.. said...

waaaaa..
org mmg tggu cite nie taw..huhu..
slalu tggu2..slalu nmpk update cte chempaka aleeya je..
cpt2 ek smbung2..

Anonymous said...

ayu khamilia???????
asyik chempaka aleeya jerr!!!

ieyna_cute said...

writer,
bila nak sambung lagi ni
huhuhu