AsSaLaMuALaikUm SeMuA....

First of all....pada semua pengunjung yang terlintas kat sini, atau yang tersesat masuk sini atau secara tak sengaja terlajak kesini atau yang memang dengan senang hati mengunjungi laman ini, saya ucapkan terima kasih kerana sudi singgah. Saya mengalu-alukan komen dari anda para pembaca..tintakan apa sahaja; komen, kritikan, pendapat, pandangan.. insyaAllah semuanya saya terima sebagai galakan yang membina.
~~AriSSa~~
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui." - Surah Al-Baqarah ayat 216
"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan
kesanggupannya." - Surah Al-Baqarah ayat 286

baik baik sayang







Salam semua.
Mohon maaf, mohon ampun.
Sejak akhir-akhir ni kerja datang bertimpa-timpa. Saya jadi teramat sibuk...
Tapi walaubagaimana pun saya akan berusaha untuk tidak membiarkan laman ini sepi tanpa n3.
Saya masih mencari ruang dan peluang untuk terus menaip.
Harap sabar menanti ya.
Saya juga menanti, menanti untuk waktu yang lapang seperti selalu,
menanti untuk melahirkan idea-idea baru,
menanti untuk kembali menaip seperti dulu...



~AriSSa~





0 comments: